Deelnemen aan beurzen vergt een flinke dosis budget en energie. Je wilt daarom alles uit de kast halen om hiermee maximaal succesvol te zijn op de Expo. Wat wil je doen en wat kun je beter laten maken voor je Beursstand om met zoveel mogelijk (potentiele) klanten in contact te komen?
Wij zijn er ook op de Beurzen:
Messe Heimtextil 2002 / Franfurt / 11. – 14. Januari
Messe Metav 2022 / Duesseldorf / 08. – 11. Maart
Messe Interlift 2022 / Augsburg / 26.- 29. April
Messe Bauma 2022 / München / 24.-30. Oktober
Hoe laat je jouw stand de juiste bezoekers filteren en vervolgens aantrekken?
Hoe zorg je al voor resultaat met je beursdeelname nog voordat de beurs is begonnen?
70% van alle stands mist de STIC-factor. Wat is de STIC-factor en waarom is deze zo belangrijk voor een succesvolle stand?
Hoe zorg je voor een goede beurscommunicatie en een heldere key exhibition message, die je helpt om met de juiste mensen in contact te komen?
Hoe realiseer je een bull’s eye – beursstand?
Wat is de beste plek op een exhibition en waarom?
Hoe verlaag je de drempel voor bezoekers om met je in contact te komen?
Waarom is een call to action op je beurs stand zo belangrijk?
Hoe zorg je met aftershowmarketing voor nóg meer klanten?